Isnin, 22 Februari 2010

Aktiviti-aktiviti terkini bagi atlet kebangsaan 1

Aktiviti-aktiviti terkini bagi atlet kebangsaan.

1. Laser Asian Pacific Laser Championship -
  1. Tarikh pertandingan: 06hb Mac - 12hb Mac
  2. Tarikh pergerakan atlet: Cadangan 27hb 28hb February
  3. Matlamat: Leading competition kepada Asian Sailing Championship, pendedahan pertandingan prestasi peringkat tertinggi asian pacifik kepada teknik dan taktik pelayar, jangkaan kepada keadaan berangin dan berombak sesuai bagi persiapan Asian Sailing Championship. Latihan lebih awal untuk adaptasi kepada venue dan condition.
  4. List atlet: Mohd Romzi Bin Muhamad, Nik Ashraf Qaedi Bin Nik Azizan, Harrtihammry Nassution bin Hairudin, Khairulnizam Bin Mohd Afendy, NurAmirah Bte Hamid dan Ahmad Khairul Ridzuan Bin Ahmad Khmbali.
  5. Persiapan: semua persiapan telah diaturkan termasuk pendaftaran pelayar telah dibuat. Bot pertandingan akan dibawa sendiri. peralatan dan kontena dah ready untuk dihantar ke Thailand. Pihak pengelola di Thailand telah dihubungi untuk mengaturkan kedudukan kontena, penginapan dan pemberitahuan awal ketibaan pasukan.
  6. Masalah: 1) Flight detal masih belum diperolehi....Harap jangan kes atlet tertinggal macam Qatar berlaku lagi.... 2) kontena dah siap ready tetapi masih belum dihantar...sempat ke???.

Next Kejohanan Asian Sailing Championship.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan