Jumaat, 19 Februari 2010

Hi.....Salam 1...

Hai salam semua. Blog ini dan apa yang terkandung di dalamnya adalah dari cetusan diri sendiri bukan mewakili sesuatu pihak mahu pun puak mahupun kroni....heh..he tetapi mungkin pada masa tertentu kalau ada puak-puak yang minta tolong sampaikan mungkin akan saya sampaikan tetapi akan terlebih dahulu saya mention ini bukan dari saya tetapi pandangan orang lain..bla-bla....

Pembuka kata...cuba teka...
  1. SailMastr'x' itu untuk apa
  2. Apa makna 'LISCOM'?....sedap tak..
Pembayang:
  1. Berkaitan dengan sukan pelayaran Malaysia
  2. Macam LISRAM- Langkawi International Shooting Range of Malaysia.
Cuba teka:
Siapa jawab betul....ada hadiah.....pilih sendiri, packing sendiri,....bayarpun sendiri....sindiri bawa.

4 ulasan:

  1. satu cadangan yang dikira menarik.Boleh berkongsi maklumat mengenai sailing di malaysia dan juga boleh bertukar pendapat serta cadangan.

    BalasPadam
  2. terima kasih saudara/ri sham.....saya mengalu-alukan cadangan dari semua yang mana mungkin boleh membantu menambah baik program sedia ada.

    BalasPadam
  3. blog sapa lak ni..duk ceta sailing ja..tak dak benda len ka..hahahaa
    siap bgi teka teki tu...ahahahhaa

    BalasPadam
  4. Tengoklah saya punya picture punya profile...takkan takleh agak kot.....Arbi nama ku diberi...sailing dari usia remaje hingga ketue....heh.heh..salam

    BalasPadam