Khamis, 23 Januari 2014

Seminar Kejurulatihan Masih Belum Lancar...Nama... Nama.. Jurulatih

Merujuk kepada 3 posting sebelum ini berkaitan dengan seminar/klinik 470-420:
  1. http://sailmastrx.blogspot.com/2014/01/senarai-jurulatih-peserta-klinik.html
  2. http://sailmastrx.blogspot.com/2014/01/lanjutan-kepada-seminar-jurulatih-int.html
  3. http://sailmastrx.blogspot.com/2014/01/maklumat-kursus-kejurulatihan-jemputan.html
Maklumat terkini dari meja MYA:
  1. Semuanya ditanggung MSN/MYA kecuali pengangkutan? Bermakna bayaran RM780.00 tidak diperlukan
  2. Sehingga kini hanya 2 atau 3 negeri sahaja yang membuat confirmation banyak negeri belum lagi.
  3. Ada negeri memohon untuk menghantar peserta tambahan dari senarai yang dikemukakan termasuk ada dari negeri yang tidak di senaraikan pesertanya.
  4. Senarai nama jurulatih diperlukan segera untuk pengurusan termasuklah senarai nama ini dikehendaki oleh ISAF.
    1. Nama Penuh
    2. No K/Pengenalan beserta tarikh lahir
    3. lain-lain maklumat ringkas seperti No Contacts dan email jurulatih
Jadi merujuk kepada surat terakhir yang dikeluarkan MYA tinggal 3 hari sahaja lagi untuk anda sebagai jurulatih yang berkaitan dan juga persatuan negeri telah menamakan senarai jurulatih anda. Walaupun ada persatuan negeri nama telah dikenalpasti oleh MYA terbaik untuk anda mengesahkan senarai nama yang dicadangkan itu.

Kita kena mengambil tindakan cepat dan pantas untuk memberi reaksi positif terhadap apa yang telah disediakan dan mengelak dari hanya pantas menyalahkan pihak lain tidak menyediakan itu dan ini untuk kita, kerana ini adalah peluang terbaik kerana semua sedia maklum untuk mengikuti kursus dan seminar sebegini kos yang perlu dibayar juga agak tinggi dan lain-lain keperluan perlu disediakan sendiri. Tindakan kita dengan memberi reaksi positif juga akan dalam masa yang sama meyakinkan dan memudahkan MSNegara untuk menyalurkan lain-lain bantuan pada masa yang akan datang

Rasanya bagi negeri yang ingin menamakan lebih jurulatih juga tidak menjadi masalah selagi mana tempat masih kosong dan dalam masa yang sama juga semua negeri lain telah mendapat tempat. Jadi sebarang penambahan lebih kepada siapa cepat dia dapat setelah kuota negeri lain telah ok.

Apa-apa pun ruangan di sini adalah sumber maklumat bertujuan selain info juga untuk anda mengambil inisiatif yang perlu dan sekali lagi ini hanyalah maklumat sahaja; untuk kepastian sila berhubung dengan pihak MYA atau en Afendy seperti di talian tertera di surat jemputan dan makluman MYA.

Sebelum menoktahkan catatan ini.... Adakah anda jurulatih sudah ternama? dan sudah anda persatuan negeri menamakan jurulatih anda? kepada siapa?.... yang bernama di meja MYA.

Salam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan