Ahad, 30 Jun 2013

Langkawi International Training Clinic (LITC): Info Klinik

Untuk makluman Kedah Sailing Association (KSA) akan mengendalikan klinik antarabangsanya untuk kali ke-2 pada tahun ini.

Langkawi International Clinic (LITC) ini akan diadakan mulai 18hb Ogos hingga 28hb Ogos dengan pendaftaran dan boat allocation bermula pada 17hb Ogos manakala pada 28hb Ogos dijangka kebanyakan pasukan akan bergerak untuk KFC Merdeka Day Open di Sabah pula.

Sedikit maklumat ringkas lain seperti yang saya dapati adalah seperti berikut:
  1. Venue: Pusat latihan Perahu Layar Kebangsaan Langkawi (NSC Langkawi)
  2. Pendaftaran untuk peserta Malaysia melibatkan RM 680 untuk sepanjang klinik termasuk 
    1. bot untuk klinik
    2. Penginapan dan 
    3. Makan sepanjang klinik
  3. Klinik bermula seawal jam 0745am hingga sekitar 2200mlm termasuk latihan fizikal dan juga sesi latihan di air dan juga sesi taklimat ulasan termasuk sesi video.
  4. Kebanyakan jurulatih adalah melibatkan jurulatih terbaik kebangsaan... cuma Coach Rani dan Romzi yang tersenarai tidak pasti lagi bergantung kepada kelulusan pihak MSNT dan apa lagi aktiiviti lain yang termasuk terlibat pada masa tersebut kerana pasukan terengganu mungkin persediaan akhir untuk kejohanan KFC-Merdeka day di Sabah, juga aktiviti lain yang dijangka akan terlibat pada masa tersebut yang ura-uranya juga akan diadakan di Langkawi mungkin boleh membawa kita ke sana. termasuklah kononnya akan diadakan Kem Pemilihan atlet untuk ke Sukan Sea.

Detail berkaitan dengan klinik ini boleh di dapati di https://docs.google.com/file/d/1lvIBgrn8yATIP32_zXuyQpzsJtMYDqQ2ZXTYi7fIhtWLSIskgf0WZ3HlD6tp/edit?usp=sharing.

Jadi sesiapa yang berminat kliklah dilink di atas untuk mendapatkan detail dan pproses pendaftaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan