Khamis, 8 Disember 2011

Malaysia Match racing Circuit

Salam......

Baru-baru ni ada 2 - 3 orang contact saya dan tanya berkaitan dengan match racing circuit yang kononnya akan diadakan pada tahun hadapan.

Yang bertanya tu teamnya khabarnya dah set-up dan dah ada pun nama dan pengalaman dalam acara match racing ni...tetapi sampai kini mereka tak tahu apa-apa lagi berkaiatan dengan acara ni...sampai kini tak melihat lagi notis pertandingan ni.

Kalau tak silap saya dimaklumkan kejohanan di Langkawi pada bulan Februari merupakan circuit pertama....tinggal lagii berapa hari. kurang lebih tinggal lagi 2 bulan ma.....

MYA dah bersedia ke....betulke nak buat ni....tunggu last minit juga ke baru nak kelam kabut...lepas bergaduh sama sendiri....lu kata gua tak betul...gua kata lu tak betul...
Banyak juga yang bermain dalam kepala kita...isu-isu saya seperti dalam posting saya beberapa bulan lepas juga dapat sambutan posting tu..ramai yang lihat dan ada juga yang bagi komen balas

So fikir-fikirlah sendiri...macam mana pendaftarannya team....boat apa nak guna....cara dan format yang hendak digunakan.....kepegawaiannya.......publisitinya.............point ranking lagi........peraturan tetap pertandingan, sailing instruction......woooo banyak tu... nak kena buat.....banyak juga RM$$$$$$$ terlibat tu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan