Ahad, 19 Mei 2013

Pendaftran Klinik Windsurf Kebangsaan 2013: Tarikh Tutup semalam?


Adakah anda sudah mendaftar, saya belum, anda sudah?.

Musim pilihanraya dah berlalu maksud saya pendaftaran awal untuk penyertaan Klinik Kebangsaan Windsurf, tiada kena mengena dengan PRU.


     "REGISTRATION

2.1   Registration is free and can be done  by completing the attached form, scan it and returned it by e-mail to  Malaysia Yachting Association afendymya5858@gmailcom / sailmalaysia@gmail.com.



2.2   States’ Associations may send any number of participants, however if the respond is beyond expectations, some restrictions may be imposed in order to maintain a manageable figure.



2.3    Registration forms  must reached us by May  18,  2013"

NOR yang dikeluarkan oleh MYA menetapkan semalam Sabtu; 18hb merupakan hari terakhir untuk menyerahkan borang.

Hanya ingin ingat-mengingati.. harap semua response segera untuk memudahkan MYA menguruskan soal penginapan dan makan.

Maklumat terakhir MYA telah menghantar surat tawaran penginapan dan makan dari Timah tasoh Lake Resort mengesahkan bayaran yang perlu dikenakan adalah RM50.00 seorang untuk 1 hari bermakna untuk 12 hari dan 11 malam jumlah sebanyak RM550.00 seorang. 
Jadi terpaksalah kita pastikan kekuatan sebenar yang kita akan hadir, kerana surat tu nampak macam straight aje... tidak begitu mesra alam, mungkin time tersebut banyak orang nak booking dan kalau kita lewat confirm booking ia akan ambil customer lain dan jika booking dan bayar pendahuluan tidak dikembalikan sepenuhnya kerana tuntutan gantiruginya menolak pelanggan lain. Cuma kita berharap MYA mengadakan perbincangan dengan pihak hotel untuk memohon sedikit penurunan harga memandangkan kita akan berkampung lebih dari 1 minggu (12hari 11malam) disana.

Apa-apa pun tengah dok proses nak mendaftar dah ni.

Adiosss!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan