Selasa, 7 Mei 2013

Klinik Windsurf dan Perjumpaan di Selangor

Posting bulan ini masih berkisar dengan Klinik Windsurf Kebangsaan. Sehingga kini masih menunggu surat tawaran dari MYA untuk klinik tersebut dan sekiranya diterima akan dipamirkan di blog ini. Harap tidak terlewat dikeluarkan kerana negeri memerlukan notis tersebut awal untuk tujuan permohonanan budget dan lain-lain urusan pengurusan seperti pelepasan atlet dan sebagainya.

Dari segi penyertaan pula sehingga kini feedback yang diterima (makluman dari pihak MYA dan coach Balok) kebanyakan negeri dari utara memberi response agak baik cuma menunggu kawan-kawan dari selatan termasuk dari Pahang. Sambutan penyertaan secara idak resmi diterima:
  1. Perlis: 3 Lelaki dan 2 Perempuan
  2. Kedah: 2 Lelaki
  3. P.Pinang: 1 Lelaki dan 2 Perempuan
  4. Perak: ___ Lelaki dan ____ Perempuan
  5. Selangor: 2 Lelaki dan 1 Perempuan
  6. Negeri Sembilan: ___ Lelaki dan ____ Perempuan
  7. Kuala Lumpur/Putrajaya/Labuan:___ Lelaki dan ____ Perempuan
  8. Melaka:___ Lelaki dan ____ Perempuan
  9. Johor:___ Lelaki dan ____ Perempuan
  10. Pahang:___ Lelaki dan ____ Perempuan
  11. Terengganu: 3 Lelaki dan 2 Perempuan
  12. Kelantan:___ Lelaki dan ____ Perempuan
  13. Sabah:___ Lelaki dan ____ Perempuan
  14. Sarawak:___ Lelaki dan ____ Perempuan
So kita mengharapkan dalam amsa yang sama MYA dapat mengeluarkan notis lebih awal supaya kita dapat melakukan persediaan untuk mendapatkan kelulusan budget dan pelepasan atlet.

Bagi tujuan untuk memastikan klinik ini dapat berjalan dengan lancar maka usul sudah dikemukakan kepada Mr Zainal "Fred" Misran.untuk mengendalikan satu perjumpaan tak resmi semasa kejohanan KFC-Selangor yang akan berlangsung pada hujung minggu ini. Pada perjumpaan ini maka segala urusan perjalanan klinik akan dibincangkan untuk memastikan segala masalah pengurusan seperti masalah peralatan, penginapan, makan-minum, jadual klinik dan sebagainya semuanya dapat dibincangkan dan diambil ketetapan. Mungkin sekiranya GM kita Mr Afendy merangkap Timbalan Presiden MWSA dapat meluangkan masa mungkin beliau boleh mempengerusikan perjumpaan itu nanti. Masih menunggu agenda yang akan dibincangkan dari Mr Zainal dan akan saya postingkan bila dapat response darinya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan