Rabu, 5 Oktober 2011

aurora ke cSpelayaran

Coach kebangsaan kita coach Sahir memaklumkan ia telah bertuukar ke blog baru tidak lagi dengan aurora2020sailing.......Patutlah pun... dah lama dah rupanya dari April lagi.

Patutlah pun tiada khabar berita...........

Jadi kepada kekawang yang berhajat nak tahu kehangatan aktiviti pelayaran terutama pada peringkat kebangsaan lawatlah blognya http://cspelayaran.blogspot.com/ .......Baaanyak cite menarik....cuba cite....cuba cite


Apa-apa pun website MYA camno dah boleh surf ke.?..rasanya website persatuan Johor pun rasenya macam sangkut aje...sama macam MYA ya koo... ada sangku paut ke???

3 ulasan:

  1. Website MYA - Rasanya eloklah diberi kepada orang yang berupaya utk meMaklumkan secara universal. Maklumlah ASC dah dekat je pun, lagipun semua regatta-regatta negeri yang di sponsor oleh KFC pun perlulah ada Marketingnya kan!! tak gitu..

    Sembang pun, sampai kena demam chickenpop + selsema + batuk-batuk, kesudahannya masih lagi di bawah rating tidak memuaskan (langsung xboleh surf camne nk bagi rating ).

    Kita tunggu ajolah..

    BalasPadam
  2. Sembang berkenaan..ASC...website...MYA....marketing....
    kenapa MYA tak sub-condkan peranan media dan publisiti kepada 1 kompeni....yang mana sebagai pulangannya mereka mengurus selia website MYA untuk sesuatu jangka masa sebagai pulangannye...

    BalasPadam
  3. I means...peranan media dan publisiti semasa kejohanann ASC. Masukkan dalam budget penganjuran takkan itu pun nak kena ajarkan..kann?

    BalasPadam