Jumaat, 14 Oktober 2011

Kursus Bot Jurulatih dan Bot Penyelamat

Masih lagi mencari beberapa info untuk post yang terakhir sebelum menjawap beberapa persoalan? Untuk sementara waktu kita tinggalkan isu Match Racing tour/ISAF Grade 3 buat sementara waktu.

Kursus Bot Jurulatihd an Bot Penyelamat sedang berlangsung mulai pagi tadi agak ramai juga peserta kursus kira-kira seramai 47 peserta hadir dari jumlah kira-kira 50 yang mendaftar awal.

Antara yang tak kelihatan wakil dari Melaka, dari Johor hanya 1 orang dari 4 yang mendaftar. Dari Sabah juga hanya wakil dari Tawau (Albert) yang hadir, Kuala Lumpur, Labuan dan Putrajaya juga tidak hadir. Kedah mendominasi jumalh besar peserta kursus.

Isi kandungan mengikut kepada manual dari RYA, walaupun baru kali pertama tetapi isi kandungannya adalah merupakan apa yang telah dilakukan oleh jurulatih kita dalam rutin harian melatih dan mengajar menjadikan tiada masalah besar kecuali kepada beberapa peserta yang tidak aktif mengajar dan menggunakan bot jurulatih dalam latihan mereka.

Mr penceramah utama kita En Afendi GM MYA sedang memberikan lecture. Para peserta pula sedang tekun dan khusyuk mendengar lecture dari Mr GM

Hasilnya....pening kepala nampak berat sangat ke.                               Tengok coach Sahir selamber aje...siap jadi adviser lagi.


  








steadylah bu....hehh.he

 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan