Khamis, 20 Oktober 2011

Cari kerja - Peluang kerja

Kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi jurulatih kebangsaan, semalam saya menerima 2 email yang mengandungi message yang sama menawarkan jawatan kosong sebagai jurulatih kebangsaan.

Surat yang dikeluarkan oleh Pengerusi Kejurulatihan MYA tersebut amat ringkas menawarkan jawatan jurulatih tanpa mengandungi butiran lengkap berkaitan dengan keperluan-keperluan dan syarat-syarat yang diletakkan beserta dengan apa yang ditawarkan sepeti mana surat tawaran dari Sandakan Yacht Club yang paparkan pada beberapa posting lalu rasanya lebih detail. Jadi kepada sesiapa yang berminat sila hubungi MYA sendiri ye..

Jangan lupa passkan info ni kepada kawan-kawan mungkin ada yang berminat.

Berikut adalah suntingan dari email yang saya terima:

Kepada :  Semua Persatuan Negeri/Kelab dan Jurulatih



Tuan/Puan yang dihormati,



JAWATAN KOSONG SEBAGAI JURULATIH KEBANGSAAN



Dengan segala hormatnya pihak kami rujuk dengan perkara di atas.



2.            Sedia maklum bahawa  Persatuan Pelayaran Malaysia  memerlukan dua orang untuk menyandang jawatan jurulatih Kebangsaan.  Sehubungan dengan itu, sesiapa  yang  berminat boleh menghantar CV anda kepada alamat berikut seperti tetapan dibawah:-. 



PERSATUAN PELAYARAN MALAYSIA

C/O :  Royal Port Dickson Yacht Club

                        Batu 4 1/2, Jalan Pantai,  71050 Port Dickson

                        Negeri Sembilan Darul Khusus, Malaysia.
            E: aqirhassan@gmail.com


So Berminat? Jangan tunggu lagi nombor dan contact boleh di dapati dari MYA melalui email yang di sertakan atau boleh bertanya kepada saya....kalau susah sangat nak dapat.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan