Sabtu, 14 Januari 2012

Acara Pertama Match Racing National Circuit 1

Sehubungan dengan posting terakhir saya, akhirnya baru sekejap tadi saya mendapat maklumat dan hebahan berkaitan dengan kejohanan match racing kebangsaan. Secara kebetulannya kebimbangan dan keraguan kita juga menjadi satu perhatian MYA, tetapi seperti banyak kali juga berlaku acara-acara yang dirancang itu kadang-kadang macam tak jadi aje dan ada banyak juga yang tak jadi.

Jadi kepada sesiapa yang ada sebelum ini bertanya bolehlah dengan segera mengambil tindakan yang perlu. Sila click di sini untuk mendapatkan NORnya ataupun di Quicks Download.
Cumanya sepintas lalu saya lihat tiada pendaftaran awal yang perlu dibuat, bermakna semua pasukan yang ingin menghambil bahagian perlu melakukan pendaftaran seperti tercatat di dalam NOR pada 5hb dan 6hb.

Mungkin akan menjadi masalah kepada pasukan-pasukan untuk pertandingan pertama ini bagi mereka yang berhajat untuk mendapatkan penaja bagi pasukan mereka kerana lewatnya keluar NOR ini dan yang lebih penting daripada itu kita masih lagi kabur berkaitan perjalanan match racing ini sebagaimana kaburnya ranking regatta kebangsaan seperti posting lepas. Mungkin semasa kejohanan cicuit pertama nanti kita akan dapat melihat peraturan-peraturan dan dokumen berkaitan dengan perjalanan circuit kebangasan keel boat ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan