Isnin, 5 Julai 2010

Hello....welcome back

Salam semua.

Maaf 3 bulan lebih tidak mengemaskinikan blog ini. Berbagai aktiviti latihan dan pertandingan sepanjang masa tersebut bermula dengan Kejohanan ASC, Navy Day Open Regatta, latihan luar negara dan baru saja berakhir Kejohanan SUKMA.

Sepanjang masa tersebut berbagai rentetan peristiwa suka duka telah berlaku dan telah berlalu untuk kita mengambil iktibar dan menjadikan panduan dalam meneruskan perjuangan bagi mencapai matlamat pasukan.

Terus menongkah arus meredah ombak mengganas bagi persiapan menghadapi badai Shan Wei pasukan kebangsaan akan berlepas ke Turki untuk Kejohanan ISAF Volvo Youth dan Kejohanan Laser Radial Youth World.

Khabar walang dibawa dari Romzi yang sedang bertarung di negeri atas angin mengalami kecederaan retak pada pergelangan tangan dan terpaksa menarik diri di Kejohanan Laser Radial Men bertempat di Larg, Scotland.

Selain itu atlet-atlet lain akan berlepas ke Putrajaya bagi Kejohanan Putrajaya Open.

Insyaallah saya akan mulai mengemaskini semula blog ini dengan perkembangan-perkembangan terkini aktiviti pelayaran kebangsaan terutamanya melibatkan pasukan kebangsaan.

Chow...adios

Tiada ulasan:

Catat Ulasan